לתרומה
על אלומה
לתרומה

לפני הרשמה ללימודים

קיבלתם החלטה מה ללמוד? מעולה! הגעתם למקום הנכון, לפני ההרשמה לאקדמיה, חשוב להכיר את האפשרויות השונות העומדות בפניכם: אילו סוגים של מכינות יש, מה ההבדלים בין המוסדות האקדמיים - חשוב להתאים את המסלול המתאים לצרכים ולמטרות שלכם ועל סוגי התארים. איך מתכוננים לראיונות הקבלה- בין אם זה לעבודה /מלגה/תכנית ייחודית באקדמיה, איך כותבים מכתב חריג שיסביר את מצבכם. אילו תוכניות מיוחדות קיימות וכדאי להכיר? איך מתמודדים עם אנגלית? חקרו את אפשרויות הלמידה השונות הטובות ביותר עבורכם! הנושאים תחת קטגוריה זו: סוגי מכינות, סוגי מוסדות, הכנה לראיונות קבלה, כתיבת מכתבי חריגים, אנגלית, תכניות מיוחדות.
2024
לפני הרשמה ללימודים

תכניות יחודיות לקבלה לאקדמיה

הכניסה לאקדמיה היא אפשרית ויש כמה דרכים ייחודיות שכדאי להכיר מתכניות קבלה שונות ועד מה יכול לעזור לי להוסיף ניקוד לנתוני הקבלה. כנסו והכירו תכניות קבלה ייחודיות שאולי לא יצא לכם להיחשף אליהן.

2024
לפני הרשמה ללימודים

כיצד לשפר את האנגלית לקראת הלימודים?

למדו על דרכים יעילות לשיפור הקריאה, הכתיבה, הדיבור והשמיעה באנגלית, כולל המלצות לאפשרויות בתשלום למתקדמים יותר. מדריך חיוני לכל מי שרוצה להתחיל או לשפר את יכולות האנגלית שלו.

2024
לפני הרשמה ללימודים

מכתב אישי – רשימת המלצות לכתיבה (עם AI)

איך לכתוב מכתב אישי מנצח? קבלו טיפים מעשיים לבניית מכתב ממוקד ומשכנע, החל מהגדרת המטרה ועד לעריכה סופית.

2024
לפני הרשמה ללימודים

השלמת בגרויות ותחליף לבגרות

גם אם אין לך תעודת בגרות מלאה, יש דרכים רבות להשלים או לשפר את הבגרויות שלך. מהשלמה עצמאית ועד מכינות ייעודיות באוניברסיטאות - גלה את האפשרויות העומדות בפניך ולמד על סוגי המכינות השונות והתנאים לקבלה.

2024
לפני הרשמה ללימודים

אבחוני מת"ל

מת"ל (מערכת תפקודי למידה) היא מערכת ממוחשבת של מבחנים ושאלונים כדי לאבחן לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז בקרב מועמדים לאקדמיה, סטודנטים ותלמידים המבקשים התאמות וסיוע.

2024
לפני הרשמה ללימודים

פסיכומטרי – עונים לכם על כל השאלות

האם אתם צריכים לגשת לבחינה? מה היא בודקת? האם כדאי לקחת קורס לפני שנבחנים?

2024
לפני הרשמה ללימודים

מוסדות אקדמיים בישראל

בישראל קיימים שלושה סוגי מוסדות לימוד: אוניברסיטה, מכללה ציבורית, מכללה פרטית. ישנם כמה הבדלים ביניהם, נעבור על הבולטים שכדאי לקחת בחשבון ולהתאים לשיקולים האישיים.