תרמתי במשרד – מקצוענות במגזר השלישי
פרק 1 - נתונים לשינוי: למה שימוש בדאטה מבוסס הוא המפתח לאימפקט אמיתי? עם נירה צימלס
האם אפשר באמת למדוד שינוי בחיי אדם? ואיך נתונים יכולים לסייע בגיוס משאבים ובשיפור תוכניות?
נירה צימלס, מנכ"לית עמותת"בעצמי", חושפת את כוחם של הנתונים בעולם העמותות ואיך מספרים יכולים להפוך את הפעילות החברתית שלכם למשמעותית יותר.
פרק 2 - דרושים מתנדבים: איך לרתום את כוח הקהילה לשינוי חברתי? עם רונית בר
מאז ה-7 באוקטובר, ראינו כיצד התגייסות הציבור הרחב חיזקה את החברה הישראלית ואיך עמותות ומתנדבים רבים נרתמו.
רונית בר, מנכ"לית "המועצה הישראלית להתנדבות", מסבירה את ההבדלים בין התנדבות בשגרה ובחירום, מדגישה את חשיבות הניהול המקצועי של מתנדבים ומציעה טיפים מקצועיים לבחירת מקום התנדבות.
פרק 3 - המציאות הפיננסית: מה באמת מסתתר מאחורי המספרים של העמותות? עם רו"ח יואל טולדנו
רו"ח יואל טולדנו, בעל ותק של 30 שנות ניסיון בליווי עמותות, חושף את הצד האדמיניסטרטיבי של העולם החברתי: למה דו"חות כספיים הם חלון הראווה של העמותה, מה הופך עמותה למקצועית ולמה כל עובד ומתנדב צריכים להבין את המבנה הפיננסי של הארגון?
פרק 4 - קריירה חברתית: איך להתפתח מקצועית במגזר השלישי עם ליהי גרוס
האם באמת יש הבדל בין ניהול קריירה במגזר העסקי לחברתי? ומה קורה כשמחליטים לעזוב ארגון אחרי 18 שנה?
ליהי גרוס, מנהלת משאבי אנוש בארגון "בעצמי", מסבירה איך הופכים את העבודה בעמותה לקריירה מתגמלת, ונותנת טיפים מעשיים לניהול וקידום הקריירה.
פרק 5 - לשווק את הלב: כשתקציב נמוך פוגש יצירתיות גבוהה
האם יש הבדל מהותי בין שיווק עסקי לחברתי? איך מגיעים לקהלי היעד עם תקציבים נמוכים? והאם ייתכן שדווקא המגבלות הן אלו שמולידות את הרעיונות היצירתיים ביותר?
טל תאומים, מנהלת השיווק בעמותת "חינוך לפסגות", חושפת את הסודות מאחורי הקלעים של שיווק במגזר השלישי.
פרק 6 - יזמות עם נשמה: כשעסקים ואימפקט חברתי נפגשים עם עו"ד דנה נאור
האם אפשר לשלב רווח כלכלי עם השפעה חברתית משמעותית?
עו"ד דנה נאור, מנכ"לית עמותת "דואליס", חושפת איך ניתן לשנות את כללי המשחק בעולם העסקים והפילנתרופיה.
פרק 7 - לשנות את הכללים: איך עמותות יכולות להשפיע על קובעי המדיניות עם עו"ד עדי עזוז
איך עמותות יכולות לפעול כדי להשפיע על מקבלי ההחלטות ולחולל שינוי אמיתי?
עו"ד עדי עזוז, מנכ"לית "החצר הנשית", חושפת כלים ואסטרטגיות מעשיות לקידום מדיניות במגזר השלישי, ומספקת טיפים מעשיים להתחלת תהליכי קידום מדיניות, גם לארגונים קטנים וללא משאבים ייעודיים.
פרק חובה לכל מי שרוצה להבין כיצד עמותות יכולות להשפיע על עיצוב המדיניות בישראל.
פרק 8 - לרקוד עם אי-הוודאות: על מערכות יחסים עם פילנתרופיה ותקציב עם אריאל דלומי
מה עומד מאחורי ההצלחה של עמותות משגשגות?
אריאל דלומי, מנהל "קרן ברכה" ובעל ניסיון עשיר בעולם העמותות, חושף תובנות מפתיעות על גיוס משאבים והתנהלות פיננסית במגזר השלישי, וגם מגלה איך כל אחד בארגון, מהשטח ועד ההנהלה, יכול לתרום לבניית איתנות כלכלית.
פרק 9 - עמותות בשעת חירום: התאמות מהירות באי ודאות
שבעה באוקטובר פגש את עמותת "עלם" באופן אישי וארגוני, כשתשעה מעובדי הארגון היו בתפקיד במסיבת הנובה.
בתוך מצב החירום המדיני, הארגוני והאישי, עלם הצליחו להתגייס למלחמה ולהפוך לכיתות הכוננות ולכוח המשמעותי בהתמודדות עם העורף.
טלי ארז, מנכ"לית עלם, בשיחה מרתקת על התאמות מהירות במציאות משתנה.
פרק 10 - למה אנחנו מפחדים לדבר על כסף? על האומנות של שיתופי הפעולה
כדי לשתף פעולה צריך לדעת להקשיב, להכיר ולכבד את מכלול האמונות, הפרקטיקות והמוטיבציות של השותפים, לדעת לזהות הזדמנויות ולשמור על מידה מספקת של אומץ ותעוזה.
יותם יקיר, מנכ"ל "מוזיאוני חיפה" מספר לנו איך להעריך את עצמנו נכון ולמצב את עצמנו כשחקן משמעותי וחשוב בתוך שת"פ.
פרק 11 - של מי הבעיה הזו? על עבודה עם רשויות מקומיות
מאז שבעה באוקטובר, הלב של אתי בקריית שמונה.
אתי מנהלת קואליציית שותפים פילנתרופיים שבחרו לשים את הפינוי, את החוסן ואת השיקום של העיר ותושביה במרכז תשומת הלב.
בפרק זה אתי פרץ היימס מלמדת אותנו את הנוסחה המצליחה לעבודה עם רשויות מקומיות.