40 שנה | אלומה בשביל הצעירים.ות

107 שיפור התמדה בהשכלה גבוהה פעולות לקידום מוביליות חברתית: שיפור התמדה בהשכלה גבוהה מארג + אקדמיה זרקור (ליווי) הישגים להייטק מרכיבים בתוכניות אלומה PYD מרכיבים במודל נכסים )Assest( אמצעוּת )Agency( תרומה )Contribution( סביבה מאפשרת Enabling( )environment חשיפה להשכלה והכשרה חשיפה למקצועות, תפקידים, אנשי מקצוע מיומנויות ניהול זמן, מיומנויות למידה, קבלת החלטות בתחום הלימודים חיזוק עמדות, אמונות וערכים חיוביים של הצעיר כלפי עצמו ועתידו חיזוק מסוגלות עצמית לימודית, תמיכה, חונך, התמודדות עם כשלונות הצבת מטרות קצרות וארוכות טווח ליווי ותמיכה בתהליכי למידה ותהליכים אישיים, מיומנויות תומכות התמדה פיתוח תקווה ואופטימיות לגבי תוכניות העתיד, וסיום הלימודים בהצלחה חונך בוגר, רכז מלווה יצירת קשרים בסביבת הלימודים וחיזוק ותחושת שייכות למוסד הלימודים התנדבות וחניכה חונך בוגר, רכז מלווה של התוכנית, תיווך וגישור למוסד הלימודים מרחב בטוח להבעת עמדות ורגשות, קונפליקט זהויות מיומנויות בין אישיות מיומנויות תוך אישיות, ניהול עצמי, הצבת מטרות והשגת יעדים זהות אישית חיובית מסוגלות עצמית יכולת תכנון והצבת יעדים התמדה תפיסת עתיד חיובית מחוברות לחברה האזרחית חיבור לאנשים מבוגרים יצירת קשרים, תחושת חיבור הזדמנות להתנהגות פרו-חברתית תפיסת סביבה תומכת נורמות פרו-חברתיות מגדריות תחושת מוגנות פיזית ופסיכולוגית 27 בעמוד PYD הסבר על מודל

RkJQdWJsaXNoZXIy NDU2MA==