לתרומה
על אלומה
לתרומה

כל המידע על השכלה גבוהה לצעירים

כל דרך מתחילה בצעד ראשון – והחלטה לרכוש השכלה גבוהה היא אחד מהצעדים המשמעותיים בחייך. אנחנו כאן כדי ללוות אותך בדרך הזו ולתת לך את הכלים והמידע הדרושים להצליח ולצייד אותך במידע שיוביל אותך למסלול המוצלח ביותר עבורך.

הישגים, רואד וזרקור הן 3 תכניות לאומיות להנגשת השכלה גבוהה, של המועצה להשכלה גבוהה. הן נועדו לסייע לצעירים מכל רחבי הארץ, בהכוונה וקבלת החלטה מה ללמוד- משלב ההתלבטות, דרך ההרשמה ועד הכניסה לאקדמיה. רכזי התכניות פזורים בעשרות מרכזי צעירים, הכוון ותעסוקה מקריית שמונה ועד אילת.

הם מלווים אלפי צעירים מדי שנה, ברמה הפרטנית- מה ללמוד והיכן, איך נכנסים לאקדמיה ומה כדאי לדעת לפני שמתחילים. בנוסף לייעוץ הפרטני, הרכזים עורכים אירועים שונים בתחום ההשכלה הגבוהה על מנת להנגיש מידע חיוני שחשוב לדעת לפני שמקבלים החלטה או נרשמים כמו סוגי מסלולי הלימוד, אפשרויות קבלה, תכניות מיוחדות ומלגות ואירועים של הכנה לאקדמיה כדי שהצעירים יגיעו כמה שיותר מוכנים ללימודים כמו מיומנויות למידה, היערכות כלכלית, פרזנטציות וכו'.

2024
בחירת מסלול לימודים

מה מתאים לי ללמוד? לפי טיפוסי האישיות של הולנד

תיאוריית הולנד מתייחסת ל-6 טיפוסי אישיות ומסייעת בהתאמת מקצועות לפי הטיפוסים השונים. מוזמנים להתנסות ולראות מה מאפיין אתכם כדי לגבש החלטה מושכלת בנוגע לבחירת לימודים.

2024
לפני הרשמה ללימודים

תכניות יחודיות לקבלה לאקדמיה

הכניסה לאקדמיה היא אפשרית ויש כמה דרכים ייחודיות שכדאי להכיר מתכניות קבלה שונות ועד מה יכול לעזור לי להוסיף ניקוד לנתוני הקבלה. כנסו והכירו תכניות קבלה ייחודיות שאולי לא יצא לכם להיחשף אליהן.

2024
הכנה לאקדמיה

מושגים באקדמיה שכדאי להכיר

מושגים חיוניים לכל סטודנט חדש באקדמיה, ממבנה השנה ועד זכויותיך. למדו על קורסים, נקודות זכות, תקופות מבחנים ושירותים חשובים במוסד - כל מה שצריך לדעת בתחילת הדרך האקדמית.

2024
השכלה גבוהה

תעדוף משימות באקדמיה

בתור סטודנטים, צריכים לג'נגל בין אינספור משימות, מה שהופך את מיומנות התיעדוף להכרחית באקדמיה. כשמתעדפים נכון, מפחיתים מהעומס המנטלי ומהלחץ. קבלו כמה המלצות פרקטיות לתעדוף משימות בלימודים.