תוכנית 'תעסוקיץ' של עמותת 'אלומה' דרוש/ה רכז/ת תכנית וקשרי מעסיקים (100%)

תכנית 'תעסוקיץ' פועלת להכנת בני נוער תלמידי י'- יב' בכפרי נוער ופנימיות לעבודה בחודשי הקיץ. רכז/ת התכנית אחראי/ת על הכנת בני הנוער לתעסוקה, גיוס מעסיקים וליווי הרכזים בכפרי הנוער.

תיאור התפקיד: 

  1. ריכוז התוכנית כולל קשר עם כלל הגורמים הרלוונטיים בפנימיות וכפרי נוער.
  2. ריכוז נתוני המועמדים לתעסוקה.
  3. פניה ואיתור מעסיקים קיימים וחדשים לטובת שיתופי פעולה .
    התפקיד כולל יצירת קשר עם מעסיקים פוטנציאלים ושימור קשר קיים בכל הפלטפורמות הנדרשות – טלפון, רשתות חברתיות, השתתפות בפורומים רלוונטים ויציאה לשטח לטובת גיוסם.
  4. ניהול מאגר המעסיקים של התכנית.
  5. ליווי תהליך השיבוץ הפרטני וליווי בני הנוער בתעסוקה.
  6. תפעול מערך הכנה לתעסוקה והכניסה לעבודה של בני הנוער בפנימיות .

דרישות התפקיד:

  • יכולת עבודה עצמאית, גמישות מחשבתית, יזמות ומוטיבציה.
  • תפיסת עולם חברתית, יכולת גיוס והנעה לפעולה.
  • יחסי אנוש מעולים, ייצוגיות ותקשורת בין-אישית טובה מאוד.
  • הכרות ונוכחות במדיה חברתית (פייסבוק, אינסטגרם וכו').
  • שליטה בכלי עבודה באופיס.
  • תואר ראשון
  • ניסיון קודם בגיוס מעסיקים לפרויקטים של תעסוקה – יתרון.
  • הכרות עם עולם הפנימיות - יתרון.
  • ניסיון בעבודה עם סלספורס - יתרון.
  • ניידות חובה.
תחילת עבודה מיידית, העבודה במשרדי העמותה בלוד
העבודה בכפוף למנהלת התכנית.
ממליצים לכם להכיר אותנו https://aluma.org.il/ 

לעמותת אלומה דרוש/ה רכז/ת התקשרויות ותפעול

לעמותת אלומה דרוש/ה רכז/ת התקשרויות ותפעול
80%-100% משרה

תחומי אחריות:

  1. התקשרויות וחוזים בארגון: ניהול משא ומתן, מעקב ובקרה.
  2. תפעול ולוגיסטיקה בארגון כולל יזום ושיפור נהלי עבודה בארגון
  3. ביטוחים, רכבים, ציוד ומלאי, משרדי הארגון
  4. ביצוע רכש, משא ומתן, מעקב ובקרה על רכש מוצרים ושירותים.
  5. עבודה מול ספקים רוחביים
  6. מתן שירות ומענה בתחום לגורמים ניהוליים, גורמים רגולטוריים, הנהלת חשבונות והמחלקה המשפטית.
  7. אחריות על תהליכי התייעלות בתחום ניהול ספקים, הערכת ספקים, פיתוח מערכות יחסים אסטרטגיות.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון – יתרון לתחומים רלוונטיים
  • ניסיון בניהול רכש ומלאי ועבודה מול ספקים
  • ניסיון בעבודה מול ממשקים מקצועיים מגוונים, פנים וחוץ ארגוניים.
  • שליטה מלאה באופיס
  • יכולת לעבוד בארגון רב ממשקים
  • יכולת ארגון תהליכי עבודה התומכים בהתנהלות נכונה של הארגון
  • ניסיון בתחום חוזים והתקשרויות - יתרון
  • חיבור לעשייה חברתית
  •             ירידה לפרטים, מתן פתרונות לבעיות, גמישות מחשבתית, ראייה מערכתית, אחריות, יכולת סדר, ארגון ודיוק. יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ, יכולת ניהול משימות באופן עצמאי תוך עמידה ביעדים, ניהול משא ומתן, תודעת שירות גבוהה.
רק פניות מתאימות ייענו

לתוכנית "הישגים" – התכנית הלאומית להנגשת השכלה גבוהה דרוש/ה רכז/ת הנגשת השכלה גבוהה במרכז הצעירים ערד.

התכנית פועלת במטרה להגדיל את מספר הצעירים מהפריפריה החברתית – גיאוגרפית באקדמיה, מתוך הבנה שלימודים אקדמיים הם האמצעי המרכזי למוביליות חברתית.

תיאור התפקיד: 

  1. תכלול תחום הנגשת ההשכלה הגבוהה בעיר.
  2. איתור וגיוס צעירים הזקוקים למידע וליווי בדרך לאקדמיה.
  3. מתן ייעוץ והכוון לבחירת מקצוע ותחום לימודים.
  4. הפקת פרויקטים לחשיפה עירונית של תחום ההשכלה הגבוהה.
  5. הובלת והדרכת מלגאים הפעילים תחת תחום אחריותכם.
  6. השתתפות פעילה ושוטפת בהכשרות אזוריות וארציות חודשיות./li>
  7. 100% משרה – 5 ימים בשבוע - נדרשת זמינות גם בשעות אחה"צ והערב.
  8. מקום העבודה בפועל: מרכז הצעירים ערד.

דרישות סף:

  • ניסיון בהובלת פרויקט גדול במגזר השלישי או בתחום החינוך הפורמלי / בלתי פורמלי.
  • יכולת מוכחת ביוזמה והובלה מוצלחת של רעיון חינוכי.
  • ניסיון בניהול ישיר של צוות עובדים מבוזר והכרות עם ניהול מטריציוני.
  • ניסיון בניהול מערכת למול יעדים ומדדים.
  • ניסיון בבניה, ניהול והובלה של שותפויות.
  • הכרות וניסיון בעבודה מול מוסדות ממשלתיים ושלטון מקומי.
  • השכלה אקדמית – עדיפות לתואר שני.
  • ניסיון בניהול תקציב של מעל 3 מיליון ₪.

דרישות התפקיד:

  • תואר אקדמי – חובה.
  • יכולת עמידה מול קהל והעברת סדנאות.
  • עצמאות, יכולת ניהול עצמית גבוהה
  • יכולת הובלה, ראש גדול ואחראיות.
  • כישורי יזמות והוצאה לפועל של רעיונות.
  • ניסיון בעבודה מול צעירים – יתרון.
  • יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת התנסחות טובה בכתב ובעל - פה.
משרה מלאה.
רק פניות מתאימות ייענו

לתוכנית "הישגים" – התכנית הלאומית להנגשת השכלה גבוהה דרוש/ה רכז/ת הנגשת השכלה גבוהה במרכז צעירים עפולה

התכנית פועלת במטרה להגדיל את מספר הצעירים מהפריפריה החברתית – גיאוגרפית באקדמיה, מתוך הבנה שלימודים אקדמיים הם האמצעי המרכזי למוביליות חברתית.

 

תיאור התפקיד: 

  1. איתור וגיוס צעירים הזקוקים למידע וליווי בדרך לאקדמיה
  2. מתן ליווי ייעוץ והכוון לצעירים בתהליך הקליטה באקדמיה
  3. הפקת פרויקטים לחשיפה עירונית של תחום ההשכלה הגבוהה
  4. הובלת והדרכת מילגאים הפעילים תחת תחום אחריותכם
  5. השתתפות פעילה ושוטפת בהכשרות אזוריות וארציות חודשיות
  6. 100% משרה – 5 פעמים בשבוע - נדרשת זמינות גם בשעות אחה"צ והערב
  7. המשרה כוללת מתן שרות לשני מרכזי הצעירים
  8. מקום העבודה בפועל: מרכז הצעירים עופלה

דרישות התפקיד:

  • תואר אקדמי – חובה.
  • עצמאות, יכולת ניהול עצמית גבוהה.
  • יכולת הובלה, ראש גדול ואחריות.
  • כישורי יזמות והוצאה לפועל של רעיונות.
  • ניסיון בעבודה מול צעירים הרחוקים מהשכלה גבוהה – יתרון.
  • יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת התנסחות טובה בכתב ובעל -פה.
  • יכולת עמידה מול קהל והעברת סדנאות.
רק פניות מתאימות ייענו.

לעמותת אלומה דרוש/ה מיישם/ת מערכת SALESFORCE

לעמותת אלומה דרוש/ה מיישם/ת מערכת SALESFORCE
60% משרה

תיאור התפקיד: 

  1. מתן שירות ותמיכה למשתמשי מערכת המידע בעמותה, כ-250 משתמשים.
  2. ייעול תהליכי עבודה בתוכניות העמותה ויישומם במערכת המידע.
  3. אחריות על מדידת ביצועי התוכנית, הפקת נתונים וטיוב מידע.
  4. בנייה ותחזוקה של ממשקים חיצוניים ואינטגרציה למערכת.
  5. עבודה במשרדי העמותה בלוד, ובמוקדי פעילות של העמותה עפ"י צורך.
  6. 3 ימי עבודה - תיתכן אפשרות להרחבת המשרה.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון במערכת SALESFORCE– יתרון.
  • ידע בבסיסי נתונים ו- SQL – יתרון.
  • ידע באפיון ממשק משתמש UI.
  • יכולת למידה עצמאית של המערכת ושל תהליכים בעמותה.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יסודיות, דיוק ויצירתיות.
רק פניות מתאימות ייענו

אלומה, המלאכה 5, איזור התעשייה הצפוני לוד I טל' 08-9955007 I פקס 089955008

KARINLEV - PRINTING & DIGITAL DESIGN STUDIO