דרושים

לתכנית הישגים להייטק דרוש/ה רכז/ת סטודנטים באוניברסיטת בר אילן

"הישגים להייטק" מעניקה הזדמנות חד פעמית לצעירים, ללא נתוני קבלה ללימודים אקדמיים אשר מתקשים לעמוד בנטל הכלכלי של הלימודים, לרכוש השכלה אקדמית - תואר ראשון בהנדסה ומדעים, במוסדות ההשכלה הגבוהה המובילים בישראל. התכנית מהווה מקדמת מוביליות חברתית לצעירים ובו בזמן עונה לצורך הלאומי בהגדלה וגיוון של בוגרי תואר ראשון במדעים ובהנדסה.

מספר מכרז: 173

תיאור תפקיד: 

  1. ריכוז התקשורת מול הגורמים השונים במוסד האקדמי
  2. מעקב ובקרה על הפעלת רכיבי התכנית במוסד האקדמי
  3. ארגון וניהול אירועים, סדנאות ומערך תרומה לקהילה
  4. ליווי ומענה אישי לסטודנטים

אופי התפקיד:

  1. ידע וניסיון בניהול משרד
  2. ניסיון בעבודה עם עמותות - יתרון
  3. שליטה בתוכנות אופיס, אקסל, וורד, פאוור פוינט
  4. יכולת עבודה עצמאית
  5. יחסי אנוש טובים, ראש גדול, אחריות, סדר וארגון, יכולת עבודה בתנאי לחץ.

אופי התפקיד:

  1. עבודה דינמית בשטח
  2. 60 אחוז משרה
  3. חלק מצוות מטה התכנית, השתתפות בישיבות צוות ובהדרכות
  4. כישורים נדרשים:

  1. בוגר/ת תואר ראשון
  2. ראש גדול, אחראיות, עצמאות, סדר וארגון
  3. ניסיון בניהול או ריכוז פרויקטים
  4. ניסיון בעבודה עם צעירים ו/ או סטודנטים- יתרון
  5. היכרות עם עולם האקדמיה בישראל- יתרון
  6. קורות חיים בצירוף שם המשרה יש לשלוח לכתובת: ella@aluma.org.il
    

דרוש/ה מנהל/ת משרד

עמותת אלומה פועלת להרחבת מעגלי הערבות ההדדית והסולידריות בקרב נוער וצעירים בישראל תוך עידוד וקידום קבוצות ייחודיות לרכישת כישורי חיים, לחתירה למצוינות ולהשתלבות במעגל השירות המשמעותי, ההשכלה הגבוהה והתעסוקה.

מספר מכרז: 172

תיאור תפקיד: 

  1. ניהול ואחזקת משרד
  2. מתן מענה טלפוני
  3. ניהול יומנים
  4. עבודה מול ספקים קבועים ומשתנים
  5. אחריות על תחום הביטוח והתקשרויות חוזיות
  6. תמיכה אדמניסטרטיבית בדרג הניהולי

כישורים נדרשים:

  1. ידע וניסיון בניהול משרד
  2. ניסיון בעבודה עם עמותות - יתרון
  3. שליטה בתוכנות אופיס, אקסל, וורד, פאוור פוינט
  4. יכולת עבודה עצמאית
  5. יחסי אנוש טובים, ראש גדול, אחריות, סדר וארגון, יכולת עבודה בתנאי לחץ.

אופי התפקיד:

  1. משרה מלאה
  2. תחילת העסקה מיידית
  3. עבודה במשרדי העמותה באזור התעשייה הצפוני בלוד
  4. קורות חיים בצירוף שם המשרה יש לשלוח לכתובת: galit@aluma.org.il
    

Resource development coordinator

Aluma’s Resource Development Department is Expanding!
Aluma works among youth and young adults of underrepresented groups in the circles of influence, encourages them to join the circles of activity through optimal integration in meaningful service, higher education and suitable employment.

מספר מכרז: 171

Areas of Responsibility:

  1. Mapping  potential donors in Israel and abroad.

  2. Writing applications for support from  governmental, businesses and  Philanthropic organizations

  3. Preparing marketing materials in Hebrew and English.

  4. Preparing periodic reports as required.

  5. Responsibility for the organization's English website.

Requirements:

  1. Identification with the values ​​of the organization.
  2. Work experience in social organizations, especially in resource development role - an advantage.
  3. Outstanding English and Hebrew writing and speaking skills (English as mother tongue)
  4. Persuasion skills  - written and verbal
  5. Marketing orientation
  6. Sense of responsibility, ability to work under pressure, independence at work, attention to details and commitment to excellence.

Option for a part-time, 50% minimum or full-time job

Beginning at - 1.9.18

Office in Lod.

Please send your CV + cover letter to orit@aluma.org.il 

לתוכנית "הישגים" דרוש/ה רכז/ת הנגשת השכלה גבוהה במדיה החברתית

תכנית "הישגים" הינה התכנית הלאומית להנגשת השכלה גבוהה בפריפריה

מספר מכרז: 170

תיאור תפקיד: 

  1. ניהול דף פייסבוק של התכנית – פיתוח ועיצוב תוכן לדף, העלאת פוסטים באופן שוטף, ייזום "אירועי פייסבוק" (למשל: סקרים, אתגרי פייסבוק, דיונים וכו') ומתן מענה לפניות.
  2. הקמה וניהול של עמוד אינסטגרם לתכנית – יצירת תוכן ותנועה שוטפת בעמוד ואיסוף מידע מרכזי התכנית ברחבי הארץ.
  3. פיתוח וניהול של אתר אינטרנט חדש לתכנית – איסוף חומרים מול מטה התכנית ותפעול שוטף.
  4. סיוע ותמיכה למעל 30 רכזי התכנית ברחבי הארץ בתפעול קבוצת פייסבוק יישובית, הדרכה קבוצתית לרכזים בנושאים שונים במידת הצורך.
  5. נגיעה בתחומים נוספים של המדיה החברתית עם הזמן והצורך.

אופי התפקיד:

  1. עבודה בצמוד למטה התכנית ובקשר שוטף עם רכזי התכנית ברחבי הארץ.
  2. נוכחות חלקית במשרדי העמותה בלוד, עבודה מהבית ונוכחות באירועים מיוחדים ברחבי הארץ.
  3. היקף משרה- 50 אחוז. מתאים גם לסטודנטים/ות

כישורים נדרשים:

  1. יכולת ניהול עצמית גבוהה
  2. ראש יצירתי.
  3. יכולת למידה עצמאית והדרכה
  1. מיומנות ושליטה ברשתות החברתיות השונות (השכלה אקדמית בתחום רלוונטי- יתרון)
  2. מיומנות צילום ועריכה (בסטילס ווידאו).
  3. יכולות בעיצוב גרפי
  4. יכולת התנסחות טובה מאוד בכתב
  1. הכרות והבנה של מגמות ברשתות החברתיות
  2. יתרון לבעלי ניסיון בניהול תוכן במדיה החברתית.
 קו"ח יש להעביר לכתובת: office@aluma.org.il בצירוף שם המשרה: אחראי/ת מדיה חברתית לתכנית הישגים. במידה ואתם מפעילים חשבון אינסטגרם, קבוצות/דפי פייסבוק, בלוג וכו' נשמח לקבל הפניה אליהם יחד עם קורות החיים.

דרוש/ה רכז/ת הנגשת השכלה גבוהה באשקלון

לתוכנית "הישגים" – התכנית הלאומית להנגשת השכלה גבוהה דרוש/ה רכז/ת הנגשת השכלה גבוהה במרכז צעירים קריית עקרון

מספר מכרז: 169

התכנית פועלת במטרה להגדיל את מספר הצעירים מהפריפריה החברתית – גיאוגרפית באקדמיה,
מתוך הבנה שלימודים אקדמיים הם האמצעי המרכזי למוביליות חברתית.

תיאור תפקיד: 

  1. תכלול תחום הנגשת ההשכלה הגבוהה ביישוב.
  2. איתור וגיוס צעירים הזקוקים למידע וליווי בדרך לאקדמיה.
  3. מתן ליווי ייעוץ והכוון לצעירים בתהליך הקליטה באקדמיה.
  4. הפקת פרויקטים לחשיפה עירונית של תחום ההשכלה הגבוהה.
  5. הובלת והדרכת מילגאים הפעילים תחת תחום אחריותכם.
  6. השתתפות פעילה ושוטפת בהכשרות אזוריות וארציות חודשיות.
  7. מאה 100 אחוז משרה, פעם בשבוע לפחות- נדרשת זמינות גם בשעות אחה"צ והערב
  8. מקום העבודה בפועל: מרכז הצעירים אשקלון

דרישות התפקיד:

  1. תואר אקדמי - חובה.
  2. עצמאות, יכולת ניהול עצמית גבוהה
  3. היכרות וניסיון עם עולם ההשכלה הגבוהה והתעסוקה
  4. יכולת עמידה מול קהל והעברת סדנאות
  5. יכולת טובה לעבודה בסביבה ממוחשבת
  6. יכולת התנסחות טובה - בכתב ובע"פ
  7. יחסי אנוש מעולים
קורות חיים בצירוף שם המשרה 'רכז/ת הישגים אשקלון' לכתובת: Hesegim.south.jobs@aluma.org.il

דרוש/ה רכז/ת הנגשת השכלה גבוהה בבת ים

לתוכנית "הישגים" – התכנית הלאומית להנגשת השכלה גבוהה דרוש/ה רכז/ת הנגשת השכלה גבוהה בבת-ים

מספר מכרז: 164

התכנית פועלת במטרה להגדיל את מספר הצעירים מהפריפריה החברתית – גיאוגרפית באקדמיה,
מתוך הבנה שלימודים אקדמיים הם האמצעי המרכזי למוביליות חברתית.

תחומי אחריות: 

  1. תכלול תחום הנגשת ההשכלה הגבוהה ביישוב
  2. איתור וגיוס צעירים הזקוקים למידע וליווי בדרך לאקדמיה
  3. מתן יעוץ והכוון לבחירת מקצוע ותחום לימודים
  4. בניית תכנית עבודה שנתית לקידום ההשכלה הגבוהה בישוב
  5. ניהול מאגר נתונים יישובי בתחום ההשכלה הגבוהה
  6. קיום סדנאות ופרויקטים קבוצתיים לתמיכה בהנגשת ההשכלה הגבוהה
  7. הובלת והדרכת סטודנטים מלגאים
  8. מאה 100 אחוז משרה, 5 ימים בשבוע - נדרשת זמינות גם בשעות אחה"צ והערב
  9. מקום העבודה בפועל: מרכז הצעירים כיוונים להצלחה, בת ים

דרישות התפקיד:

  1. תואר אקדמי - חובה. יתרון לבוגרי מדעי החברה
  2. ניסיון בהדרכה, ליווי, יעוץ, הנחיה
  3. ניסיון בעבודה בתכניות חברתיות – יתרון
  4. היכרות וניסיון עם עולם ההשכלה הגבוהה והתעסוקה
  5. יכולת טובה לעבודה בסביבה ממוחשבת

כישורים נדרשים:

  1. אמפתיה ורגישות לזולת
  2. יכולת טובה לעבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים
  3. יכולת טובה להתנסחות בכתב ובעל פה
  4. יכולת עמידה מול קהל והעברת סדנאות
  5. סדר וארגון
  6. כישורי יזמות והוצאה לפועל של רעיונות
קורות חיים בצירוף שם המשרה 'רכז/ת הישגים ללוד' לכתובת: Hesegim.merkaz@aluma.org.il

דרוש/ה רכז/ת הנגשת השכלה גבוהה ברמלה

לתוכנית "הישגים" – התכנית הלאומית להנגשת השכלה גבוהה דרוש/ה רכז/ת הנגשת השכלה גבוהה בבת-ים

מספר מכרז: 165

התכנית פועלת במטרה להגדיל את מספר הצעירים מהפריפריה החברתית – גיאוגרפית באקדמיה,
מתוך הבנה שלימודים אקדמיים הם האמצעי המרכזי למוביליות חברתית.

תחומי אחריות: 

  1. איתור וגיוס צעירים הזקוקים למידע וליווי בדרך לאקדמיה
  2. מתן יעוץ והכוון לבחירת מקצוע ותחום לימודים
  3. בניית תכנית עבודה שנתית לקידום ההשכלה הגבוהה בישוב
  4. ניהול מאגר נתונים יישובי בתחום ההשכלה הגבוהה
  5. קיום סדנאות ופרויקטים קבוצתיים לתמיכה בהנגשת ההשכלה הגבוהה
  6. הובלת והדרכת סטודנטים מלגאים הפעילים תחת אחריותכם
  7. מאה 100 אחוז משרה, 5 ימים בשבוע - נדרשת זמינות גם בשעות אחה"צ והערב
  8. מקום העבודה בפועל: מרכז הצעירים קשתות, רמלה

דרישות התפקיד:

  1. תואר אקדמי - חובה.
  2. עצמאות, יכולת ניהול עצמית גבוהה.
  3. כישורי יזמות והוצאה לפועל של רעיונות.
  4. ניסיון בעבודה מול צעירים הרחוקים מהשכלה גבוהה – יתרון.
  5. יחסי אנוש מעולים.
  6. יכולת התנסחות טובה בכתב ובעל פה.
  7. יכולת עמידה מול קהל והעברת סדנאות
  8. יכולת טובה לעבודה בסביבה ממוחשבת
קורות חיים בצירוף שם המשרה 'רכז/ת הישגים לרמלה' לכתובת: Hesegim.merkaz@aluma.org.il

דרוש/ה רכז/ת הנגשת השכלה גבוהה בקריית עקרון

לתוכנית "הישגים" – התכנית הלאומית להנגשת השכלה גבוהה דרוש/ה רכז/ת הנגשת השכלה גבוהה במרכז צעירים קריית עקרון

מספר מכרז: 166

התכנית פועלת במטרה להגדיל את מספר הצעירים מהפריפריה החברתית – גיאוגרפית באקדמיה,
מתוך הבנה שלימודים אקדמיים הם האמצעי המרכזי למוביליות חברתית.

תיאור תפקיד: 

  1. איתור וגיוס צעירים הזקוקים למידע וליווי בדרך לאקדמיה.
  2. מתן ליווי ייעוץ והכוון לצעירים בתהליך הקליטה באקדמיה.
  3. הפקת פרויקטים לחשיפה עירונית של תחום ההשכלה הגבוהה.
  4. הובלת והדרכת מילגאים הפעילים תחת תחום אחריותכם.
  5. השתתפות פעילה ושוטפת בהכשרות אזוריות וארציות חודשיות.
  6. מאה 100 אחוז משרה, פעם בשבוע לפחות- נדרשת זמינות גם בשעות אחה"צ והערב
  7. מקום העבודה בפועל: מרכז הצעירים קריית עקרון

דרישות התפקיד:

  1. תואר אקדמי - חובה.
  2. עצמאות, יכולת ניהול עצמית גבוהה
  3. היכרות וניסיון עם עולם ההשכלה הגבוהה והתעסוקה
  4. יכולת עמידה מול קהל והעברת סדנאות
  5. יכולת טובה לעבודה בסביבה ממוחשבת
  6. יכולת התנסחות טובה - בכתב ובע"פ
  7. יחסי אנוש מעולים
קורות חיים בצירוף שם המשרה 'רכז/ת הישגים לקריית עקרון' לכתובת: Hesegim.merkaz@aluma.org.il

לתוכנית "ניצוץ" דרוש/ה עובד/ת סוציאלי/ת לתפקיד רכז/ת יישובי בירושלים

תכנית ניצוץ מיועדת להכין וללוות חיילים וחיילות במצבי סיכון לשרות משמעותי ולשילוב מיטבי בחברה. התכנית מציעה מענה מותאם ומקיף לצעיר/ה משלב טרום השירות למכלול הצרכים והאתגרים בחיים האזרחיים ובשירות הצבאי (כגון דיור, השכלה, מיצוי זכויות, קשר עם מפקדים, תנאי שירות ועוד).

מספר מכרז: 145

תיאור תפקיד: 

  1. הקמה וריכוז התכנית בעיר - עריכת מיפוי, תכנון והוצאה לפועל של התכנית
  2. איתור צעירות וצעירים ברשות המועמדים לתכנית
  3. בניית תכנית אישית לחיילים במצבי סיכון תוך יצירת מערך הוליסטי מערכתי לתמיכה בצעיר/ה ומשפחתו/ה
  4. להיות חלק ממערך ארצי של עבודה בבסיסים במיקוד בצבא
  5. עבודה בשיתוף פעולה עם גורמים פיקודיים ומקצועיים בצה"ל
  6. ליווי וחניכת אנשי צוות נוספים המלווים את החיילים והחיילות
  7. בניית תכנית עבודה שנתית והוצאתה לפועל תוך תהליכי בקרה, מעקב, תיעוד ודיווח שוטפים

דרישות התפקיד:

  1. תואר ראשון בעבודה סוציאלית - חובה.
  2. יכולת לעבוד בשותפות עם מערכות שונות
  3. ניסיון בהקמה ו/או ריכוז פרויקטים
  4. ניסיון בעבודה עם צעירות וצעירים במצבי סיכון
  5. יכולות בין אישיות גבוהות, יחסי אנוש מעולים
  6. עצמאות, יוזמה, אחריות, יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה משתנה

התוכנית בהובלת משרד הרווחה והשירותים החברתיים ובשיתוף ג'וינט-אשלים, המוסד לביטוח לאומי, צה"ל ועמותת אלומה.
האחריות המקצועית על התכנית הינה של מנהל הרווחה בעיר.
התפקיד הינו במשרה מלאה, תחילת עבודה מיידית.
תנאי שכר על פי צו ההרחבה.

קו"ח יש לשלוח לכתובת: nizoz.jobs@aluma.org.il  בציון העיר והתפקיד הרלוונטי.
רק פניות מתאימות תענינה

לתכנית "ניצוץ" לליווי חיילים וחיילות במצבי סיכון לשרות מיטבי דרוש/ה מלווה לחדרה

לתכנית "ניצוץ" לליווי חיילים וחיילות במצבי סיכון לשרות מיטבי דרוש/ה מלווה לחדרה

מספר מכרז: 148

תכנית ניצוץ מיועדת להכין וללוות צעירות וצעירים במצבי סיכון לשרות משמעותי ולשילוב מיטבי בחברה. התכנית מציעה מענה מותאם ומקיף לצעיר/ה משלב טרום השירות למכלול הצרכים והאתגרים בחיים האזרחיים ובשירות הצבאי (כגון דיור, השכלה, מיצוי זכויות, קשר עם מפקדים, תנאי שירות ועוד).

תחומי אחריות: 

  1. ליווי פרטני, משפחתי וקבוצתי של חיילים וחיילות משלב טרום השרות במצבי סיכון בתהליך הגיוס לצה"ל
  2. יישום תכנית פעולה אישית לכל צעיר/ה בשותפות עם הרכז/ת העירוני של התכנית
  3. העברת פעילויות קבוצתיות בנושאים רלוונטיים בהתאם לתכנית שתיקבע
  4. תיעוד שוטף במערכת המידע של התוכנית

דרישות התפקיד:

  1. תואר ראשון בתחום רלוונטי או סטודנט בשנה ג'
  2. ניסיון בעבודה עם צעירות וצעירים במצבי סיכון
  3. נכונות לעבודה בשעות אחה"צ וערב ועבודת שטח
  4. יכולות בין אישיות גבוהות, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בתנאי לחץ וסביבה משתנה
  5. התוכנית בהובלת משרד הרווחה והשירותים החברתיים ובשיתוף ג'וינט-אשלים, המוסד לביטוח לאומי וצה"ל ועמותת אלומה כגוף מפעיל של התכנית.
    האחריות המקצועית על התכנית הינה של מחלקת הרווחה בעיר.
    התפקיד הינו ב 100% משרה (החלפה לחל"ד). תחילת עבודה מיידית.
    מיקום: חדרה

קו"ח יש לשלוח לכתובת: nizoz.jobs@aluma.org.il  בציון העיר, התפקיד ואחוזי המשרה הרלוונטיים.
רק פניות מתאימות תענינה
 
 
אלומה, המלאכה 5, איזור התעשייה הצפוני לוד I טל' 08-9955007 I פקס 089955008

KARINLEV - PRINTING & DIGITAL DESIGN STUDIO